|
|
Všechny modely mají stejné osazení elektronikou, téměř všechny mají stejný profil křídla i podobné letové vlastnosti.
Obecně o EPP 1200 Kategorie Epp nebo Polystyren stíhaček s plochým trupem a rozpětím cca 1200mm.Nesouvisí to nijak s kategorií EPP1200-Epa combat z modelklubu Sobinka a ani jako combatová éra nebyla vyvíjena..Tvary letounů vychází z třípohledových náčrtů či fotek.Vzhledem k tomu,že náčrty i jednoho typu v měřítku se od sebe liší až o 60mm,nejsem schopen stanovit,co přesně je správně,nakonec vlastním úpravám se meze nekladou. Všechny modely mají stejné osazení elektronikou,většina z nich má i stejný profil křídla.Modely lze vyřezat z EPP nebo z polystyrenu. Prototypy létaly pouze z polystyrenu a ocasní plochy z Depronu 6mm (levný materiál) a u některých celková doba nalétaných hodin byla až 5-6. Předpokládá to jemná přistání. Letové vlastnosti jsou celkem příjemné,letouny ač dolnoplošníky nemají snahu padat do vývrtky,celkem dobře snáší i přetažení. S doporučenými motory mají i přebytek výkonu. Po zalétání a s druhým vysílačem v rukou instruktora je lze doporučit i jako školní éro. Trup z Epp má tloušťku 25mm,z polystyrenu 30mmm. Na Epp používáme uhlík 1,5mm,na polystyren stačí hnědá papírová lepící páska 30mm,namočená v Herkulesu s vodou (poměr1:1). Do uschnutí je třeba díly zatížit. Uhlík vlepit vteřinovým lepidlem s pomocí aktivátoru. Poloviny výškovky spojeny hliníkovým drátem 1,5mm,páčky a motorové lože frézovány ze sklotextilu 1,5mm.Vyosení motoru je u všech modelů 2,7 - 3 stupně doprava,potlačení 1,5 stupně dolů. Potlačení je již vyříznuto,vyosení-pod motor dát nahoru a dolů podložky cca 1,5mm. Ke stažení bude výkres DWG ACAD 2000 a soubory formátu *.DAT vytvořené programem Creadat např.pro program GMFC PE či PRO. Formát *. CNC pro GMFC PRO lze publikovat též, jen staršími verzemi nepůjde otevřít. Prototypy řezány v GMFC PE 3.0 a GMFC PRO 3.0.85 Osazeno: vše pravá Čína.... serva: výškovka a směrovka 5g - HEXTRONIK HXT 500 servo: křidélek 9g - HEXTRONIK HXT 900 nebo 2x 5g v případě ovládání každého křidélka zvlášť regulátor: 20-30A střídavý - Hobbyking_SS_Series_25-30A_ESC_(card_programmable) motor: Emax 2215-25 950ot/min nebo Emax 2215/20 1200ot/min či jiný 150-200W motor s tahem 800g. vrtule: pro Emax 2215-25 česká FSK- " Flying Styrokit 9 3/4x 6 3/4" nebo APC 9x7 ,(FSK 06 vrtule 2-listá 245/170 mm (otvor prům. 6 mm) pro ostatní motory např. GWS 9x5 nebo dle doporučení výrobce baterie: 3x Lipol 1300-1500mA /20C Zippy ,Sunhigh,Rhino Přijímač: Assan 2.4Ghz 4-6 kanál Rozpětí modelů: cca1200mm Váha: 450-550g Pro získáni fotografií doporučuji http://www.airliners.net/ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Douglas
A1J Skyraider,
Dewoitine D-520 , Nakajima Ki-84 Hayate (Frank)
, Lavočkin La 5 North American P51D Mustang , Aero L159 Alca Bell P39 Airacobra ,Mikojan-Gurjevič Mig 3 , Focke Wulf FW190 ,Hawker Typhoon , Fairey Fulmar, Z 37 Čmelák ,Brewster Buffalo , Yokosuka D4Y2 Suisei , Lagg3 , Fairey Gannet , Curtiss P- 40B Tomahawk, Mig 3 . Tady jsou všechny výkresy pohromadě - celky dwg.
Konstrukční náhledy-platí pro většinu letadel Vybavení možno rozmístit takto,nebo jakkoli jinak Pohled z boku s instalací vybavení Umístění baterie Servo výškovky a směrovka Spojka výškovky a ovládání směrovky Servo směrovky Servo výškovky Vyosení motoru Pohled zespodu - je vidět uhlíková výztuha křídla
|